Red Devils Team-NFSW Forum Index
Red Devils Team-NFSW
Red Devils Team need for speed world

Red Devils Team-NFSW Forum IndexFAQSearchRegisterLog in

:: presentation cycy ::

Post new topic   Reply to topic    Red Devils Team-NFSW Forum Index -> Red Devils Team (sur Need For Speed World) -> postulation et présentation
Previous topic :: Next topic  
Author Message
cycy
Guest

PostPosted: Wed 19 Sep - 20:00 (2012)    Post subject: presentation cycy Reply with quote

Bonjours a tous sur se forum.

Pour ceux qui ne me connaisse pas, je m apelle cyril, j ai 34 ans et toute mes dents, j'ai 3 enfant et autant de femmes. J'habite dans les 2 sevres.

Je ne joue pas sur nfs mais uniquement à pangya, mais je me devais faire ma presentation. Bonne continuation a vous sur nfs.

Back to top
Publicité

PostPosted: Wed 19 Sep - 20:00 (2012)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
frenchy59580
Administrateur
Administrateur

PostPosted: Thu 20 Sep - 01:11 (2012)    Post subject: presentation cycy Reply with quote

Back to top
cradle68
Guest

PostPosted: Thu 20 Sep - 15:53 (2012)    Post subject: presentation cycy Reply with quote

slt cycy et bienvenue sur le fofo

Back to top
Contenu Sponsorisé

PostPosted: Today at 02:24 (2019)    Post subject: presentation cycy

Back to top
Post new topic   Reply to topic    Red Devils Team-NFSW Forum Index -> Red Devils Team (sur Need For Speed World) -> postulation et présentation All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Administration Panel | Create a free forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation

Horizon-2.0 © par Søldat & Micriz